Monday, May 13, 2019

【純粹分享】價錢相宜市區之選 灣仔泰式按摩 Sala Raj


今次純粹分享係香港搵到嘅泰式按摩,等大家想係市區搵Massage都可以參考一下。

去親泰國都一定會帶足夠銀兩去做幾日Massage(係,真係揼極都唔厭!),每次返到香港都會念念不忘,而在好久之前在九龍區搵到一間美容院居然有泰國師傅駐店按摩,加上格仔package都幾抵所以就幫襯買咗成3千蚊,不過後來搬入離島,出入九龍不方便,就無再返去做埋餘下的package了。直至最近因為肩膊頸痛,又再次重新出發尋找泰式按摩,朋友本身介紹了一間係灣仔唐樓入面、泰國人開嘅(無Happy ending!),不過打上去問,竟然咁貴索價HKD$700/90分鐘!唯有自己再Google search下啦,就搵到呢間叫sala raj嘅舖,一樣係泰國人開、要上唐樓,但價錢收費公道得多,HKD$308/60分鐘 HKD$448/90分鐘(我都唔知點解咁零丁係308蚊⋯)Anyway試完我覺得可以再去嘅。


 今次係星期日突然間想做massage,4點打上去book 5點半居然有位。呢間舖是在灣仔地鐵站附近,在莊士敦道,去到大廈樓下要先按門鈴,等店家開門,上到去舖頭門面正常,隔離仲有間修甲舖。(嗯,去到呢度我終於確定今次係可以同大家分享下嘅。如果到見到唔對路我真走夾唔抖!)


 入面不大,目測應該有200呎,雖然細,但勝在夠企理,按摩床是純正泰式按摩專用的,在他們的網站有特別寫明這點,可能是因為外面有些是用中式的按摩床?


 至於環境,入面的裝飾都是跟佛教有開的,非常泰式的角落。裡面散發著很清香舒服,好有度假Feel的香薰。


 床上已經有整齊乾淨的按摩衣服可以換,雖然店面細但按摩床有著雙人那般大。


按摩過程沒有拍照,只能把感覺寫出來。
一開始會先開背,按摩師的手勢很溫柔,可能是見到我弱質纖纖,不能受力吧,不過溫柔得來也可以感覺到酸疼的位置被打通。按摩的過程不是只用力壓,而是感覺到平時很酸的部位慢慢舒緩。然後因為店裡很安靜,只有很小聲的Spa music,舒服到快要睡著了,尤其是到差不多最後的按摩頭皮,超級放鬆,真想來個一小時的頭皮按摩,我應該會睡到超熟呢。

最後換衫走人埋單,本來已經有心理準備這個價錢應該是要付點小費吧,但一時忘了,而收銀亦都好爽快地找續,落到樓才想起來,唯有下次再來吧!今次按摩不計小費的話是HKD 308,是幾划算的。


今次就寫到這裡,大家如果都有興趣可以上他們的網址看看:https://www.salaraj.com/,建議療程前先預約喔。

Sala Raj Thai Massage
灣仔莊士敦道151-155號東方大廈

No comments:

Post a Comment

StatCounter