Tuesday, March 24, 2020

【娜姐煮飯仔】 燒春雞食譜 簡單易整2人前晚餐


好耐無Update啦,2020年頭相信對於大部分人,甚至全世界都係畢生難忘。

今年對自己嚟講係一信挑戰,因為男友要返澳洲做嘢而我又唔捨得,所以二月我都拋低香港所有,飛咗去同佢一齊。去到異地同屋企人分開、工作都要再搵,諗到頭都痛,好不容易先調整到心態。本來已經有哂心理準備係香港遞咗一次信,但舊公司好好咁都俾我轉兼職,係澳洲work from home咗兩個月,不過到最後都係敵不過疫情,家下我都變成咗失業大軍喇。咁大個女都未試過咁,係有啲唔開心嘅,不過多咗時間煮飯,研究下新菜式,又可以得閒update下個blog,同大家分享下我煮咗啲咩。

上星期行Woolworths發現全隻春雞竟然平過兩塊雞胸肉,見食嚟食去都係燒雞胸肉,所以就買咗隻返去整燒春雞兼比男友驚喜。

呢個食譜非常簡單,只要你屋企有個約28L嘅焗爐,而你又識得切嘢,就可以100%成功率整到呢隻色香味俱全、外脆內嫩嘅燒春雞!正常唔大食,一隻燒春雞可以切開兩人分,加啲薯菜(西蘭花、蕃茄仔、薯仔),咁就成為一頓豐富晚餐。

好多人都會覺得燒春雞好難整得好食唔「鞋」口,其實一啲都唔難,最緊要係一定要塞餡料,咁就可以保持肉質嫩滑咬落juicy。

準備時間:
15分鐘

烹煮時間:
1小時45分鐘

主要材料:
春雞 1隻 (今次我用嘅係一隻手大啲啲嘅雞,約1.3KG)


配菜:
蕃茄仔 10粒
西蘭花 1/2個
紅蘿蔔 1/2條

做餡料(Stuffing):
洋蔥 1/2個
方包 2塊 (建議用麥包,焗出來肉質會香啲!)
嘉拿/富士蘋果1個
黑椒 1/4茶匙
鹽 1/4茶匙
油 4茶匙

檸檬 1/2個 (上碟用)

煮法:

1. 首先預熱焗爐200°C。

2. 準備餡料:將洋蔥、蘋果切粒,再將方包摵碎,加入油及黑椒再全部撈勻。
準備配菜:紅蘿蔔切條,西蘭花切成小塊。


3. 將餡料塞入雞身,然後用牙纖/烤針封住尾部避免餡料漏出。


4. 完成以上步驟就將雞放入焗盤,餘下餡料千萬唔好丟咗佢,同啲配菜放係雞兩旁由得佢焗,焗熟咗好好食㗎!

5. 放入已預熱焗爐,焗1小時45分鐘。

正常焗咗差唔多兩個鐘,隻雞表皮會變得金黃(想表皮再金黃啲,可以焗多20分鐘)拎出嚟攤一陣就可以切開上碟。將半個檸檬再切一半,食嘅時候撒啲檸檬汁,酸酸地更開胃!

No comments:

Post a Comment

StatCounter