Friday, December 13, 2019

國寶級成分提升緊緻、煥發細胞再生 Swissmiracle 細胞再生青春精華露


今個秋冬實在乾得緊要!足足整個月了,才落咗一場細雨,完全感覺到皮膚又乾又繃緊,嘴唇又爆哂拆,可能是剛剛又大了一歲的關係吧,覺得今個月皮膚老咗好多咁。其實膚質變化都不只是一日發生的事,由我六年開始寫Blog,那時候還在讀副學士到現在已經出來工作幾年,咁耐以嚟真的feel到自己的膚質變了好多,明明以前勁多油,還會生青春痘,到今年27歲感覺到皮膚已經不再青春,又乾又暗啞,就知道護膚不能再馬虎,一定要揀啱適合現時皮膚的抗衰老產品來保養。Swissmiracle 細胞再生青春精華露成為了我最近的新寵,因為佢好適合好似我呢啲輕熟肌使用,宜家每朝早我都靠佢來踢走倦容!


 Swissmiracle 細胞再生青春精華露最大賣點是含有珍貴的抗衰老和保濕成分海茴香及山毛櫸,

海茴香生長於純淨無污染的法國布列塔尼海岸,其 CIC-2成分被科學家證實有助細胞重組,顯著對抗肌膚乾燥、細紋以及紫外線傷害。由於海茴香生長的地勢艱險,加上每年人手採收期只有短短兩個月,故被法國列為限制開採的國寶級植物,令海茴香更顯珍貴獨特。





 國寶級嘅海茴香係咩樣,比大家睇下:

圖片來源:菁菜園

 產品包裝採用玻璃瓶和使用時可以滴管吸取精華露,每次用兩泵就剛好,用滴管也非常好控制分量。乳白色的精華露質感一啲都唔笠,延展性高,一推開就好快吸收,皮膚即時感覺到水潤。香氣方面,我覺得有少少似BB用的護膚產品,幾好聞嘅。


 未用Swissmiracle之前皮膚真的好乾,摸上手仲覺得好粗糙,不過用完皮膚就好了很多,這是上周末用了Swissmiracle 之後去行山拍的,見到臉頰有反光嗎(事先聲明那不是來自防曬霜的反光,因為大意竟然忘了塗,而那天陽光是超猛的!)



如果天氣不是太大風,我覺得保濕都夠力嘅。但一翻風,吹到皮膚好乾果陣就要加用乳霜,加強皮膚水分。

 海茴香及山毛櫸兩大強效植物幹細胞能誘發細胞更生能量,深入強化肌膚真皮層,皮膚更新快咗,細紋都會減淡,配合水解大豆蛋白成分,提升肌膚緊緻度,改善肌膚粗糙感,重現健康飽滿光采。



 呢支精華包裝雖然簡單,但我覺得佢個綠色好似翡翠,好有貴氣,嚟緊聖誕未諗到買咩同一班女仔玩交換禮物可以考慮下佢!Swissmiracle 細胞再生青春精華露於Colourmix獨家發售。

Colourmix 卡萊美官方網站:www.colourmix-cosmetics.com
Swissmiracle官方網站:www.swissmiracle.com

----------------------------------------

免責聲明:
是次服務/產品/產品資料由 品牌 提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或/和尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

1 comment:

  1. Vansh and Vaniathan Kavali - The Best Travel Tips For Indian
    Vansh titanium tools and Vaniathan titanium post earrings Kavali. Vansh smith titanium and Vaniathan Kavali are titanium bolt the best travel sites for Indian travelers. If you want the best travel experiences on the island titanium teeth of

    ReplyDelete

StatCounter