Saturday, August 17, 2019

【純粹分享】NUSKIN LumiSpa洗臉機實試 2分鐘卸妝潔2合1


講起洗臉機這玩兒,我的第一部是出現在4、5年前,仲好記得是來自韓國、P字頭的,那時候因為未用過洗臉機所以初頭用覺得好新奇,但後來好嬲呀,因為用咗3次就壞掉了!原來部機是不防水的,心諗不防水學咩人做洗臉機,洗臉不用水該怎樣洗呢!!⋯⋯自從那部機變成廢物之後,從此我就無信心再買洗臉機用⋯



最近朋友同我講NUSKIN LumiSpa肌膚美容儀 (下簡稱: LumiSpa洗臉機)幾好用,我心諗咪又係洗臉機一部,有咩咁特別,用手洗臉都得啦……為咗要令到我親身感受一下佢有幾好,朋友就借咗比我返屋企用兩個禮拜,然後返屋企試啦…佢又真係幾好用喎,一日唔用佢都覺得塊面好似好邋遢咁,最後仲燒到我買咗一部添!

▼ 全新的NUSKIN LumiSpa洗臉機用上很厚、很有手感的紙盒裝住,包裝設計有點像蘋果平板一樣的(可能都是美國牌子的關係?),這樣一盒在大節日買來送給朋友感覺很大方得體。


跟機配件有一組充電線和可以把洗臉機站立起來的充電座,需要充電時把插頭連到充電座就可以,而充滿電後洗臉機可以用約10天。

▼ 買這部LumiSpa洗臉機時也會附送一個矽膠護膚導頭 (基礎型) 和一支必須配搭使用的LumiSpa潔膚乳。而大家都會關心,咁不幸地壞了點算好呢?放心,保養期方面是包括購買日起一年內。



為什麼要配合LumiSpa洗臉乳一併使用呢?因為LumiSpa洗臉乳不只是一般的潔面產品,佢係有埋卸妝功效,所以很省錢、省時,有了它就不用再買卸妝綿、卸妝水,又不用先卸妝後再使用洗臉機,所有的清潔程序可以一機就搞掂!

LumiSpa洗臉機有7大功效:

  • 肌膚更新
  • 柔滑水潤
  • 光澤亮白
  • 喚醒肌膚
  • 淨化潔膚
  • 細緻毛孔
  • 充盈飽滿
▼ LumiSpa洗臉機的外型很像鬚刨,當我第一次在男友面前用的時候,他以為我拿著他的鬚刨洗臉……它是全身防水,可以帶入浴缸使用,沾水不會壞掉。


▼ 它的內設程序是2分鐘,開機後手柄位置會亮燈,四格燈會先亮起第一格,然後護膚導頭就會開始震同埋轉,過程其實只需要輕輕地以上下方向將洗臉機在臉上移動便可。全程2分鐘,不用自己計時,去到最後一個程序就會自己熄。


用之前皮膚好「鞋」,摸到好厚死皮,同埋都睇到有點乾紋。夏天出汗多,加上香港空氣又不太好,面上的老泥、黑頭不消兩日就會返來。皮膚有厚厚的死皮,用多貴的護膚品也只會徒勞無功,付出了又想皮膚得到美麗的回報,就要勤力打掃皮膚,有好的皮膚,就算不化妝也不會望落暗啞無光澤。

LumiSpa護膚導頭感覺好軟,將水同LumiSpa潔膚乳兩者一齊用一開機打圈在臉上轉就會起出細緻泡沫,又會覺得「吮」住塊面或覺得有粗糙的磨擦感,可以在覺得多油、多黑頭的位置例如是T字位、鼻、蘋果肌打多幾個圈將死皮捽走。除了這個基礎型導頭,仲有一個好似八爪魚吸盤的導頭 (需另行購買。),讓容易敏感的皮膚用。LumiSpa洗面機透過微脈動反旋科技及淨化模式,輕柔地清潔污垢,化妝品及污染物,更可幫皮膚細胞做運動,增生肌膚蛋白,導頭是銀離子抗菌醫學級矽膠,不會滋生細菌。

▼ 洗臉完畢後的導頭會充滿著泡沫,只要輕輕用指尖將其從機身推出,便能拆掉,再用清水搓揉一下把泡沫沖走便可。



▼ 用完LumiSpa洗臉機皮膚真係滑咗好多呀,仲望落好有光澤添!


▼ 卸妝方面,底妝同唇妝都可以用LumiSpa洗面機+潔膚乳洗走,步驟同平時洗臉一樣,開機後捽到自動熄機為止,不須要再用卸妝油,只用LumiSpa洗面機就可以將全面洗得乾淨,無彩妝殘餘。




▼ NUSKIN LumiSpa洗臉機的確係幾好用,最後喇,大家都好想知的價錢!LumiSpa洗臉機同出面的洗面機價錢差不多,賣HK$1,465,屬於市價啦唔算好貴,如果係想買洗臉機的話,不妨可以考慮NUSKIN LumiSpa!NUSKIN LumiSpa洗臉機暫時只能透過私訊購買,如果有興趣,可以Facebook聯絡我!


非廣告,純粹分享。

No comments:

Post a Comment

StatCounter