Tuesday, October 15, 2019

暗瘡24小時速速謝 Infinity四葉草 草本抗痘低敏修復液


話說每次曬完之後,發覺無論搽幾高度數防曬,然後夜晚又再用維他命E Cream勁做補濕都好,都走唔甩會生暗瘡的命運⋯因為已經預知自己去泰國曬太陽會爆瘡,係執行李果陣一早就pack好了Infinity四葉草草本抗痘低敏修復液等到真係爆出來都可以即時急救。


▼ 呢支Infinity四葉草草本抗痘低敏修復液就連愛回家嘅「廢青安」周嘉洛都大讚架!佢有咩咁特別?之唔係24小時消除痘痘囉!次次生暗瘡最怕就係要等成個禮拜先至謝,而Infinity佢就知道大家有咁嘅煩惱,研發出呢支一日就可以令到痘痘快速凋謝嘅修復液。


▼ 咪睇佢細細支,其實佢好勁架!佢有幾種草本成分對付暗瘡:蓮(NELUMBO NUCIFERA)葉提取物、茶(CAMELLIA SINENSIS)葉提取物、芭樂(PSIDIUM GUAJAVA)葉提取物、朝鮮當歸(ANGELICA GIGAS)提取物,有鎮靜皮膚、抑菌消炎、幫助傷口癒合嘅功效。


 包裝方面,無錯佢係有啲似指甲油咁,每次有暗瘡用掃於暗瘡上掃一下就夠啦!



曬完之後出暗瘡唔係無原因嘅!我自己都有上網Google下點解會出現咁嘅情況啦, 大概是因為曬後皮膚水分不足,於是乎就會令油脂分泌失去平衡,出油勁咗又會出間瘡。加上曬的時候其實會令刺激肌膚細胞增多,角質層會愈來愈厚,容易毛孔堵塞繼而都會出暗瘡。

▼ 好在今次帶咗Infinity草本抗痘低敏修復液去泰國,第一粒瘡瘡爆咗出來之後已經9秒9洗臉再立即搽佢。每次用之前搖一搖樽身(因為成分有機會會沈澱。),只需要點一下覆蓋到全粒暗瘡就夠,佢無沒有特別的香味,搽完好快就會變乾,除非用水洗,面上係會有白色一點,好似塗改液咁,唔想日頭有白點係塊面度就建議大家夜晚先用佢。


用咗Infinity草本抗痘低敏修復液唔使三日就已經回復原狀,同埋又唔會覺得有啲咩唔舒服(敏感、乾燥等。),比起以前用過嘅去暗瘡產品,佢去痘係幾有效率嘅!老實講價錢方面佢賣HK$155/8ml,同平時暗瘡產品都係咁上下,唔係話特別平,但佢功效好就唔同講法喇,雖然佢容量好少咁但其實每次用點點下嘅方法搽,都可以用到好一陣子!

Infinity四葉草草本抗痘低敏修復液可以分銷商我的公主美妝店 My Princess的網店購買:https://www.myprincessyoyo.com/product-4896.html


Infinity四葉草官方Facebook:https://www.facebook.com/infinityskincare/

#草本抗痘低敏修復液 #Infinity #四葉草 #infinity草本抗痘低敏修復液 #infinity抗痘修復液 #抗痘修復液 #去暗痯 #24小時消痘痘

----------------------------------------

免責聲明:
是次服務/產品/產品資料由 品牌 提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或/和尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

No comments:

Post a Comment

StatCounter